Veelgestelde vragen

 

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over Agrimarkt en onze artikelen.

Staat je vraag er niet bij? Stel hem dan hier

 


  1. Bezorgt Agrimarkt ook boodschappen aan huis?

    Agrimarkt heeft (nog) geen bezorgservice. Op dit moment zijn we hier nog niet toe in staat. We zijn al wel de mogelijkheden aan het onderzoeken.

  2. Kan ik lege batterijen inleveren bij Agrimarkt?

    Ja, je kunt jouw lege batterijen inleveren bij Agrimarkt. Je kunt ze deponeren in de daarvoor bestemde batterijenboxen.

  3. Ik heb een nee-sticker op mijn brievenbus, maar wil toch de actiefolder ontvangen

    Onze verspreiders mogen de folder niet bezorgen als er een nee-sticker aanwezig is. Toch kun je alle aanbiedingen wekelijks ontvangen via onze e-mailfolder. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, dan ontvang je hem wekelijks in jouw inbox!

  4. Wanneer moet de voordeelkrant (folder) zijn bezorgd?

    De actiefolder moet uiterlijk op maandagavond van de betreffende week bezorgd zijn, met uitzondering van enkele postcodes.

  5. De folder wordt niet bij mij bezorgd, wat nu?

    Geef je naam, adres, postcode en telefoonnummer door via het meldingsformulier. Wij geven de klacht door aan de verspreider en passende maatregelen worden genomen om de klacht op te lossen.

  6. Ik heb een bundel folders gevonden. Wat nu?

    Neem alsjeblieft direct (telefonisch) contact op met 0113-629289. Wij geven de klacht dan gelijk door aan de verspreider en passende maatregelen worden genomen om de klacht op te lossen.

  7. Een aanbieding is uitverkocht, hoe kan ik nog profiteren van deze aanbieding?

    Voor artikelen die wij standaard in ons assortiment voeren en die tijdens de actieperiode niet meer leverbaar zijn, kun je aan één van onze medewerkers een actietegoedbon vragen. Met deze bon kun je het artikel zodra het weer aanwezig is alsnog voor de reclameprijs kopen. De actietegoedbon is niet geldig bij OP=OP aanbiedingen.

  8. Waar kan ik terecht met een vraag of klacht?

    Met een vraag of klacht ben je van harte welkom aan de servicebalie van jouw Agrimarkt. Onze medewerkers kunnen de vraag of opmerking dan direct netjes met je afhandelen. Daarnaast kun je jouw vraag of klacht schriftelijk melden via het klantenserviceformulier in de winkel, of via het online formulier .

  9. Ik ben niet tevreden over een product, wat nu?

    Bij de servicebalie van Agrimarkt kun je op vertoon van de kassabon het product zonder problemen omwisselen voor een ander artikel, of je krijgt jouw geld terug.

  10. Kan ik extra geld opnemen aan de kassa?

    Ja, je kunt tot maximaal €150 euro extra geld opnemen aan de kassa.

  11. Kan ik defecte spaarlampen inleveren bij Agrimarkt?

    Ja, je kunt defecte spaarlampen inleveren bij jouw Agrimarkt.

  12. Kan ik gebruikt frituurolie en -vet inleveren bij Agrimarkt?

    Ja, je kunt gebruikt frituurolie en -vet inleveren bij Agrimarkt.

  13. Verkoopt Agrimarkt cadeaubonnen?

    Ja, Agrimarkt verkoopt cadeaubonnen. Deze zijn verkrijgbaar aan de servicebalie

  14. Kan ik Agrimarkt ook benaderen voor sponsoring?

    CZAV, Agrisneltank en Agrimarkt hebben een gezamenlijk sponsorbeleid. Onze organisaties zijn zeer betrokken bij de regio en ondersteunen jaarlijks dan ook vele initiatieven. De sponsorcommissie weegt af welke initiatieven gesponsord worden. 

    Om jouw sponsoraanvraag goed te kunnen beoordelen vragen wij je om het sponsorformulier zo volledig mogelijk in te vullen.

     

    Je verzoek wordt dan beoordeeld in de maandelijkse bijeenkomst van onze sponsorcommissie.

     

    Je ontvangt binnen 5 weken antwoord.