Veelgestelde vragen

Van land naar klant

Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over Agrimarkt en onze artikelen.

Staat uw vraag er niet bij? Stel uw vraag dan hier

 


  1. Bezorgt Agrimarkt ook boodschappen aan huis?

    Agrimarkt heeft (nog) geen bezorgservice. Op dit moment zijn we hier nog niet toe in staat. We zijn al wel de mogelijkheden aan het onderzoeken.

  2. Kan ik lege batterijen inleveren bij Agrimarkt?

    Ja, u kunt uw lege batterijen inleveren bij uw Agrimarkt. U kunt ze deponeren in de daarvoor bestemde batterijenboxen.

  3. Ik heb een nee-sticker op mijn brievenbus, maar wil toch de actiefolder ontvangen

    Onze verspreiders mogen de folder niet bezorgen als er een nee-sticker aanwezig is. Toch kunt u alle aanbiedingen wekelijks ontvangen via onze e-mailfolder waar u zich op de homepage van onze website voor in kunt schrijven.

  4. Wanneer moet de voordeelkrant (folder) zijn bezorgd?

    De actiefolder moet uiterlijk op maandagavond van de betreffende week bij u bezorgd zijn, met uitzondering van enkele postcodes.

  5. De folder wordt niet bij mij bezorgd, wat nu?

    Geef uw naam, adres, postcode en uw telefoonnummer door via het meldingsformulier. Wij geven uw klacht door aan de verspreider en passende maatregelen worden genomen om uw klacht op te lossen.

  6. Ik heb een bundel folders gevonden. Wat nu?

    Neem alstublieft direct (telefonisch) contact op met 0113-629289. Wij geven uw klacht dan gelijk door aan de verspreider en passende maatregelen worden genomen om uw klacht op te lossen.

  7. Een aanbieding is uitverkocht, hoe kan ik nog profiteren van deze aanbieding?

    Voor artikelen die wij standaard in ons assortiment voeren en die tijdens de actieperiode niet meer leverbaar zijn, kunt u dan aan één van onze medewerkers een actietegoedbon vragen. Met deze bon kunt u het artikel zodra het weer aanwezig is alsnog voor de reclameprijs kopen. De actietegoedbon is niet geldig bij OP=OP aanbiedingen.

  8. Waar kan ik terecht met een vraag of klacht?

    Met een vraag of klacht bent u van harte welkom aan de servicebalie van uw Agrimarkt. Onze medewerkers kunnen uw vraag of opmerking dan direct netjes met u afhandelen. Daarnaast kunt u uw vraag of klacht schriftelijk melden via het klantenserviceformulier in de winkel, of via het online formulier .

  9. Ik ben niet tevreden over een product, wat nu?

    Bij de servicebalie van uw Agrimarkt kunt u op vertoon van uw kassabon het product zonder problemen omwisselen voor een ander artikel, of u krijgt uw geld terug.

  10. Kan ik extra geld opnemen aan de kassa?

    Ja, u kunt tot maximaal €150 euro extra geld opnemen aan de kassa.

  11. Kan ik defecte spaarlampen inleveren bij Agrimarkt?

    Ja, u kunt uw defecte spaarlampen inleveren bij uw Agrimarkt.

  12. Kan ik gebruikt frituurolie en -vet inleveren bij Agrimarkt?

    Ja, u kunt uw gebruikt frituurolie en -vet inleveren bij Agrimarkt.

  13. Verkoopt Agrimarkt cadeaubonnen?

    Ja, Agrimarkt verkoopt cadeaubonnen. Deze zijn verkrijgbaar aan de servicebalie

  14. Kan ik Agrimarkt ook benaderen voor sponsoring?

    CZAV, Agrisneltank en Agrimarkt hebben een gezamenlijk sponsorbeleid. Onze organisaties zijn zeer betrokken bij de regio en ondersteunen jaarlijks dan ook vele initiatieven. De sponsorcommissie weegt af welke initiatieven gesponsord worden. 

    Om uw sponsoraanvraag goed te kunnen beoordelen vragen wij u om het sponsorformulier zo volledig mogelijk in te vullen.

     

    Uw verzoek wordt dan beoordeeld in de maandelijkse bijeenkomst van onze sponsorcommissie.

     

    U ontvangt binnen 5 weken antwoord.